GSXS 1000 Forum banner
61 - 80 of 106 Posts
Ik heb net de MySpin op mijn fiets geïnstalleerd. Alles lijkt te werken. Ik heb al mijn muziek op mijn telefoon opgeslagen en het wordt weergegeven op het fietsscherm, kaarten werken, Cardo werkt. Ik gebruik Android Auto nooit in mijn vrachtwagen, dus dit is vrij nieuw voor mij. Ik wil eigenlijk alleen maar wat muziek en de kaarten voor als ik verdwaal. Zodra ik het onderweg kan gebruiken, zal ik opnieuw beoordelen of ik het leuk vind. Ik heb mijn telefoon liever in mijn zak dan op het stuur, maar misschien beland ik daar wel.

Ik heb het gebruikt en begin eraan te wennen. Ten eerste, gebruik Sygic niet, het is waardeloos. Gebruik REVER en haal de pro-versie. Je kunt routebeschrijvingen krijgen en het kan de meest bochtige route naar je bestemming vinden. Plus een aantal andere coole functies, waaronder offroad-routes. Je krijgt het gratis als je je aanmeldt voor het RPM-lidmaatschap van Cycle Gear.

Ik heb net de MySpin op mijn fiets geïnstalleerd. Alles lijkt te werken. Ik heb al mijn muziek op mijn telefoon opgeslagen en het wordt weergegeven op het scherm van de fiets, kaarten werken, cardo werkt. Ik gebruik Android Auto nooit in mijn truck, dus dit is vrij nieuw voor mij. Ik wil eigenlijk gewoon wat muziek en de kaarten voor als ik mezelf kwijtraak. Zodra ik het op de weg kan gebruiken, zal ik opnieuw beoordelen of ik het leuk vind. Ik heb mijn telefoon liever in mijn zak dan op het stuur, maar misschien kom ik daar wel terecht.
Ik zou een tanktas met tankvergrendeling aanraden. Je kunt er een usb-kabel in doen en je telefoon aangesloten houden. De Ogio-tassen hebben de stroomkabelingang aan de linkervoorhoek, waardoor het een perfecte verbinding is met de usb op mijn 1000gt.

Ik ben het ermee eens dat het teleurstellend is. Het was een van de redenen waarom ik de 1000gt boven andere kleinere tourers koos. Ik zou het prima vinden als het een streaming-app zoals Pandora had, met de mogelijkheid om terug te gaan naar je kaartscherm als je weg navigeert om een ander scherm te bekijken, enz. Het is echter niet helemaal nutteloos. Als je een communicatieapparaat hebt, koppel het dan eerst en verbind het niet met je mySPIN-app. Gebruik REVER, zorg ervoor dat het gedempt is en dat het de automatische schermvergrendeling overschrijft. Weet iemand of de unit kan worden bijgewerkt, hetzij door de eigenaar, hetzij door Suzuki?

Ik heb MySpin ongeveer 10 minuten geprobeerd, voordat ik me realiseerde dat mijn Android-telefoon ontgrendeld moet blijven om goed te kunnen werken. Dat is belachelijk. Tussen dat en de slechte selectie van no-name apps, heb ik besloten om een andere montagekit voor mijn Garmin 396 LMT-S te kopen en die gewoon te gebruiken voor navigatie.

Side note... het vast bedraden van een GPS op deze motor is interessant, aangezien er geen gemakkelijk toegankelijke "draadpaden" zijn van de voorkant van de motor naar het compartiment onder de tank. Ik denk dat ik de harde remleiding ga volgen, zodat ik onder de plastic ontstekingskap(pen) kan passen.

Ik heb MySpin ongeveer 10 minuten geprobeerd, voordat ik me realiseerde dat mijn Android-telefoon ontgrendeld moet blijven om goed te kunnen werken. Dat is belachelijk. Tussen dat en de slechte selectie van no-name apps, besloot ik een andere montagekit te kopen voor mijn Garmin 396 LMT-S en die gewoon te gebruiken voor navigatie in plaats daarvan. Opmerking... het vast bedraden van een GPS op deze motor is interessant, aangezien er geen gemakkelijk toegankelijke "draadpaden" zijn van de voorkant van de motor naar het compartiment onder de tank. Ik denk dat ik de harde remleiding ga volgen, zodat ik onder de plastic ontstekingskap(pen) kan passen.
Ontgrendeld moeten zijn is behoorlijk belachelijk, maar voor mij is het de moeite waard om een fatsoenlijke kaart te hebben, op een geweldig scherm op de ideale locatie om te bekijken. Sluit je telefoon aan. Wanneer je mySPIN actief gebruikt, heeft het je scherm in een gedeeltelijk vergrendelde toestand.

Mijn grootste klacht over myspin is dat de batterij van de telefoon razendsnel leeg raakt tijdens het navigeren. Ik zou kunnen kijken naar een telefoonhouder met een draadloze oplader.

Het moeten ontgrendelen is nogal belachelijk, maar voor mij is het de moeite waard om een fatsoenlijke kaart te hebben, op een geweldig scherm op de ideale locatie om te bekijken. Sluit je telefoon aan. Wanneer je mySPIN actief gebruikt, staat je scherm in een gedeeltelijk vergrendelde toestand.
Mijn grote klacht over myspin is dat het de telefoonaccu enorm snel leegtrekt tijdens het navigeren. Ik ga misschien eens kijken naar een telefoonhouder met een draadloze oplader.
Precies, dat is precies de reden waarom ik niet wilde dat mijn telefoon in die toestand draaide. Zelfs als je hem aansluit, betekent dat soort stroomverbruik dat de CPU behoorlijk hard werkt, en dat wil ik eigenlijk niet voor mijn telefoon.

Ik vind mijn oplossing leuk. Net klaar met het aansluiten van de bedrading. Simpel, schoon en ik kan mijn telefoon nog steeds monteren als ik wil met behulp van een aparte (geveerde) telefoonhouder.

Image

Juist, daarom wilde ik niet dat mijn telefoon in die staat draaide. Zelfs als je hem aansluit, betekent dat soort stroomverbruik dat de CPU behoorlijk hard werkt, en dat wil ik eigenlijk niet voor mijn telefoon.

Ik vind mijn oplossing leuk. Net de bedrading afgemaakt. Simpel, schoon en ik kan mijn telefoon nog steeds monteren als ik wil met behulp van een aparte (geveerde) telefoonhouder.

View attachment 51374
Dat zou er schoner uitzien zonder de op het stuur gemonteerde gps. Zelfs toen mijn telefoon niet was aangesloten, verbruikte hij mijn batterij niet meer dan wanneer ik hem alleen voor navigatie zelf gebruikte. Voor mij is het de moeite waard om één elektronisch apparaat minder te hebben. Plus, om een bestemming in te kunnen voeren en de meest bochtige route eruit te laten spugen, is best cool. Geloof me, ik ben ook teleurgesteld, maar niet genoeg om een Garmin op mijn stuur te monteren.

Dat zou er schoner uitzien zonder de op het stuur gemonteerde gps. Zelfs toen mijn telefoon niet was aangesloten, verbruikte hij mijn batterij niet meer dan wanneer ik hem alleen voor navigatie zou gebruiken. Voor mij is het de moeite waard om één elektronisch onderdeel minder te hebben. Bovendien is het best cool om een bestemming in te voeren en de meest bochtige route daarheen te laten uitspugen. Geloof me, ik ben ook teleurgesteld, maar niet genoeg om een Garmin op mijn stuur te monteren.
Ieder zijn eigen ding. Het is een RAM-bevestiging voor de vork, dus het zit niet echt op het stuur en ziet er voor mij goed en schoon uit. De avontuurlijke routeplanning van Garmin is ook niet slecht. Elke oplossing heeft positieve en negatieve punten.

Dat is precies dezelfde opstelling die ik heb met mijn 396 LMT-S. Is dat de evotech-bevestiging?

Hoe bouw je routes voor de Garmin? Ik gebruik Calimoto op mijn laptop en exporteer dan de gpx en importeer die vervolgens in mijn Garmin, maar hij klaagt over te veel punten en splitst de routes.

Dat is precies dezelfde opstelling die ik heb met mijn 396 LMT-S. Is dat de evotech-bevestiging?

Hoe bouw je routes voor de Garmin? Ik gebruik Calimoto op mijn laptop, exporteer dan de gpx en importeer deze vervolgens in mijn Garmin, maar hij klaagt over te veel punten en splitst de routes.
Nee, het is de RAM vorkstambeugel. Het is een beetje lastig, maar ik denk dat het de klus wel zal klaren: RAM Mount Motorfiets Vork Stuurpen Basis met 1 inch Bal

Ik heb nog niet eerder routes gepland, meestal gebruik ik de GPS om de weg naar huis te vinden nadat ik ben verdwaald tijdens het verkennen. Maar als ik dat zou doen, zou ik waarschijnlijk proberen Garmin BaseCamp te gebruiken, want dat gebruik ik om off-road tracks van mijn Garmin 64st te beheren die ik omzet in GPX-kaarten voor een lokale off-road club waar ik lid van ben, dat werkt er echt goed voor.

Myspin is waardeloos... zolang er geen carplay is, is het onzin. En het slurpt de telefoonbatterij als een gek... daarom zit er een usb-aansluiting bij het display, maar er had er ook een in de kofferbak moeten zitten.

Myspin is waardeloos… zolang er geen carplay is, is het rommel. En het zuigt de telefoonaccu als een gek leeg… daarom zit er een usb-aansluiting in de buurt van het scherm, maar er had er ook een in de kofferbak moeten zitten.
Nu ik de motor van voor tot achter heb gestript, zou het eigenlijk vrij eenvoudig zijn om een USB-dongle in de kofferbak te installeren, of nog beter, een aftermarket zekeringkast. Alles achter de accu is super toegankelijk en kan gemakkelijk uit elkaar worden gehaald met slechts een paar schroeven.

61 - 80 of 106 Posts