Ik begin, ik haat het! Ja, het verbond goed met mijn telefoon en mijn cardo pack talk bold headset MAAR als ik de Myspin-app niet wil gebruiken, moet mijn cardo elke keer opnieuw met mijn telefoon worden gekoppeld. Het maakt geen verbinding met mijn cardo via de cardo-selectie in Myspin zonder dat ik mijn cardo in de koppelingsmodus zet. Totaal geërgerd door deze hele opstelling die me herinnert aan mijn haat voor carplay die ik eindelijk in mijn GMC-truck heb uitgeschakeld. Ik wilde de Myspin niet voor navigatie, maar alleen voor oproepen en muziek-apps, wat het blijkbaar ook niet doet. Het lijkt erop dat het wil dat je de muziek allemaal op je telefoon hebt. Negatief, dat vind ik niet leuk. Het systeem lijkt eenvoudig, maar hoe meer je de online handleiding en de gebruikershandleiding leest, hoe meer je beseft dat je een computer science-diploma nodig hebt om deze rommel correct aan te sluiten.
Dus ik ben klaar met dat spul en gebruik weer mijn cardo Bluetooth verbonden met mijn iPhone en mijn garmin 396LM gps. Ik zal niet zien wie er belt of belt, wat een beetje lastig is, niet op de visuele vlucht, maar het werkt nu al meer dan een jaar. De cardo die niet opnieuw met mijn telefoon wordt gekoppeld, is het grootste probleem zodra die Myspin-app hem aan zichzelf koppelt. Mijn muziek-apps werken ook niet via Myspin zoals geadverteerd.
Ach ja, ik ben klaar met Myspin!
Dus ik ben klaar met dat spul en gebruik weer mijn cardo Bluetooth verbonden met mijn iPhone en mijn garmin 396LM gps. Ik zal niet zien wie er belt of belt, wat een beetje lastig is, niet op de visuele vlucht, maar het werkt nu al meer dan een jaar. De cardo die niet opnieuw met mijn telefoon wordt gekoppeld, is het grootste probleem zodra die Myspin-app hem aan zichzelf koppelt. Mijn muziek-apps werken ook niet via Myspin zoals geadverteerd.
Ach ja, ik ben klaar met Myspin!