GSXS 1000 Forum banner
21 - 26 of 26 Posts
Hoi, ik heb een remslangverlenger nodig, omdat de standaard slang te kort is en een slechte hoek heeft. Maar op de GT is er een probleem met de remschakelaar, deze schakelaar heeft twee posities voor remlicht en CC. Ik wil de originele schakelaar op de RCS houden, er zijn veel problemen met de installatie en dit is geen gemakkelijke wissel. View attachment 48928
View attachment 48927
Kunt u mij vertellen wat u hebt gedaan met de 4-draads Suzuki hoofdremcilinder remschakelaar? Normaal gesproken heeft een Brembo hoofdremcilinder een 2-draads schakelaar.

Ik heb overal gezocht naar een 4-draads microschakelaar die in de Brembo past om de originele Suzuki te vervangen, maar heb er nog geen gevonden.

Ik wil het remlicht en de cruise control behouden. U vermeldt dat dit geen gemakkelijke wissel is, kunt u ons meer details geven?

Ik zal ook ABS behouden (de Brembo hoofdremcilinder heeft daar geen invloed op).

Waardeer alles wat u kunt aanbieden........

Hoi, ik heb een remslangverlenger nodig, omdat de standaardslang kort is en een slechte hoek heeft. Maar op de GT is er een probleem met de remschakelaar, deze schakelaar heeft twee posities voor remlicht en CC. Ik wil de originele schakelaar op de RCS houden, er zijn veel problemen met de installatie en dit is geen gemakkelijke wissel. View attachment 48928
View attachment 48927
4-draads microschakelaar.
De Brembo wordt standaard geleverd met een 2-draads microschakelaar. De standaard 4-draads heeft 2 draden als een open schakelaar voor het remlicht (gesloten wanneer de rem wordt geactiveerd) en de andere 2 draden zijn gesloten voor de cruise control (opent / annuleert de cruise control wanneer de hendel wordt getrokken). Ik wil beide werkend houden, maar heb nog geen manier gevonden. Waarom heeft Suzuki de 2 draden niet behouden! :cry:

Hoi mensen...eindelijk
RCS is aan, met op maat gemaakte stalen gevlochten slangen (geen abs nu) en gelukkig, ook geen abs-waarschuwing. Remkracht en modulatie veel beter, en veel meer vermogen (nog steeds oem pads, maar zal ze snel vervangen).
Nu kan ik zien hoeveel de voorwielophanging duikt bij hard remmen:ROFLMAO:
Geweldig gedaan!

Ik denk erover om dit ook op mijn GSXS1000 -22 te installeren en had een paar vragen:

Ik wil geen ABS verwijderen, kan ik nog steeds de standaard remslangen gebruiken? Of zijn ze te kort?

Hoe heb je het uiteindelijk passend gekregen, ik dacht dat de startschakelaar te omvangrijk was?

De 2-draads naar 4-draads connector, hoe heb je dat opgelost?

Groeten uit Zweden!

Hoi, ik heb net de remmen op mijn GSX-S 1000 GT geĂĽpgraded. Ik heb RCS 19 en SBS SP Evo geĂŻnstalleerd. Eindelijk zijn mijn remmen goed. Lekker gevoel en goede bite. View attachment 48789
Hoi daar. Wat voor motor is dit? Ik heb een rcs19 onderweg en ik probeer uit te zoeken of er aanpassingen nodig zijn of dat hij direct op mijn gsxs1000 past? Bedankt

Hoi jongens...eindelijk
RCS is aan, met op maat gemaakte stalen gevlochten slangen (geen abs nu) en gelukkig, geen abs waarschuwing ook. Remkracht en modulatie veel beter, en veel meer vermogen (nog steeds oem remblokken, maar zal ze snel vervangen).
Nu kan ik zien hoeveel de voorwielophanging duikt bij hard remmen:ROFLMAO:
Hoi, ik heb hetzelfde model Gsxs1000 en ik zou graag de Brembo-hoofdcilinder willen plaatsen zoals jij. Ik denk dat deze motorfiets een enigszins invasieve ABS heeft: wordt het gevoel slechter met de Brembo-hoofdcilinder?

21 - 26 of 26 Posts